Mokėsi mokytojai

Print

LegSausio 9 dieną mūsų mokyklos mokytojai dalyvavo seminare „Lyderystė ugdymo įstaigoje: naujai apibrėžtas mokytojo/vadovo vaidmuo“, kurį vedė VŠĮ Lyderystės ekspertų grupės konsultantė, Nomeda Marazienė.

Seminaro lektorė aptarė mokytojo vaidmenis šiuolaikinėje visuomenėje. Kvietė diskutuoti, koks yra „Mokytojas/vadovas-lyderis“? Aktyvių metodų pagalba lavino klausytojų savęs pažinimo įgūdžius, skatino permąstyti savo vertybes, įsitikinimus, požiūrį. Suteikė žinių apie motyvuojančio mikroklimato pamokoje, mokykloje, santykiuose su kolegomis kūrimo principus.

SAM_2003ss

Pagal 6 Factor Personality Qestionnaire (6 FPQ IPIP) klausimyną apžvelgė kiekvieno mokytojo ir visos komandos stipriąsias ir silpnąsias puses pagal tokius faktorius, kaip: ekstraversija, prisiderinimas, savikliova, planavimas, atvirumas pokyčiams, kryptingumas.

SAM_2014ss

Kaip juokavo lektorė, mūsų mokytojams būdingas „planavimas“, tačiau žemiausiai vertinama „savikliova“.