Aplink mokyklą...

images/stories/joomrotator/Fasadas2016.jpg
images/stories/joomrotator/krepsiniokors.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziema2ss.jpg
images/stories/joomrotator/mokyklaziemass.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas4kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas5kors.jpg
images/stories/joomrotator/stadionas6kors.jpg

eTwinning projektas

Print
PDF

7-8 kl. mokiniai dalyvauja eTwinning projekte "Add salt to your life - A collection of recipes". Projekto metu 12-14 metų mokiniai pasikeis tradiciniais savo šalies receptais, kurs receptų knygas su kiekvienos šalies populiariausiais pusryčių, pietų ir vakarienės receptais. Mokiniai susipažins su kitų šalių maisto ruošimo tradicijomis, gerins savo IKT gebėjimus, bendravimo anglų kalba bei komandinius įgūdžius. Projekto partneriai mokiniai iš Ispanijos, Graikijos, Čekijos respublikos, Turkijos ir Rumunijos.

https://live.etwinning.net/unauthorized

Ikimokyklinukai ir priešmokyklinukai kartu su sveikatos specialiste V. Jurgelevičiene ir grupių mokytojomis baigė eTwinning projektą "Žmogaus kūnas - kas tai?".

Prisimindami kūno dalis ir jų funkcijas, vaikai šoko pagal nuotaikingos dainelės žodžius "Kūno dalys''. Kartu prisiminė, ko išmoko apie 5 pojūčius, kraujotaką, kvėpavimo ir virškinimo sistemą. Projektas vaikams padėjo geriau pažinti savo kūną, jo galimybes, išbandyti naujas veiklas, išmokti naujų dalykų ir suprasti, kad žmogaus kūne dar yra nemažai paslapčių, kurias jiems reikės sužinoti.

kk1kk2kk3

eTwinning projektinės veiklos tema "Kodėl kvėpuojame?''

Lopšelio grupės vaikai kartu su mokytoja L. Kučinskaite aiškinosi, kaip oras patenka į plaučius, kas nutiktų, jei žmogus negautų deguonies. Pūsdami orą į vandenį, vaikai bandė suprasti, kaip veikia kvėpavimo organai bei kodėl kvėpuoti po vandeniu negalima. Kvėpuodami į maišelį pastebėjo, kad deguonies uždaroje erdvėje gali pritrūkti. Kartu su kvėpavimo tema su vaikučiais mokytoja aptarė ir rūkymo žalą plaučiams.

e208e108e308

Tęsiasi eTwinning projektas „ Žmogaus kūnas - kas tai?"

Dažnai girdime „ tu panašus į mamą, o tu panašus į tėtį". Tačiau kuo aš panašus į mamą, tėtį? Šį kartą kitokia ir netradicinė jungtinės ikimokyklinės ir priešmokyklinės grupės veikla kartu su mokytoja D. Karosiene. Veikla pradėjo nuo susitarimo su vaikais- atsinešti į grupę savo tėvelių vaikystės nuotraukas, kuriose tėveliai tokio pat amžiaus, kaip vaikai dabar. Lyginant tėvelių nuotraukas su vaikų išvaizda dabar, vyko labai rimtos diskusijos ieškant savo ir tėvelių išvaizdos panašumų. GABRIELA ir VILTĖ buvo visiškai užtikrintos, kad ten tikrai jos, o ne jų mamos. RIMGAILĖ visiems bandė įrodyti, kad ten jos mama, o ne ji, tačiau draugams atrodė priešingai...

Vaikai pastebėjo akių ir plaukų spalvos panašumus. Žmones panašūs ne tik savo išvaizda. Žmonių panašumai slypi genuose (DNR), kuriuos mes paveldime iš tėvelių, senelių ir netgi iš prosenelių.

Kad vaikams būtų aiškiau, į grupę mokytoja pasikvietė VU Gyvybės Mokslų Centro II kurso genetikos studentę Inetą Karosaitę, kuri ne tik papasakojo, tačiau ir kartu su vaikais atliko eksperimentą, kalbantį apie tai, kad mūsų kūnas sudarytas iš daug ląstelių, panašių į mažus burbuliukus, o DNR panašus į ,,siūlų'' kamuolį, išsivyniojantį į vieną ilgą siūlą. Iš arčiau žiūrint jis atrodo, kaip ,,kopetėlės". Bet kad tai pamatytume, mums dar reikia mikroskopo. Kad viskas taptų dar aiškiau, vaikai kartu su Ineta atliko eksperimentą su banano ląstelėmis ( bananas taip pat turi genus, kurie jam suteikia banano išvaizdą, jo savybes). Eksperimentui atlikti reikėjo: banano, druskos, vandens, indų ploviklio, medicininio spirito. Eksperimento metu vaikai stebėjo, kaip susidarė siūlų kamuolys (kam nelabai sekėsi pamatyti žiūrėjo su padidinamuoju stiklu), išsiaiškino, kad negali savo akutėmis pamatyti ,,kopetėlių'' štai kodėl tikrai reikia mikroskopo.

Puiki veikla, padėjusi daug sužinoti ir rasti, kuo mes panašūs į savo artimuosius.

3t084t082t08